سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنگ تفریح

سفر به کشور زیبای جزایر کیمن

    نظر

جزایر کیمن یکی از کشور های کوچک در قاره آمریکا است که به عنوان یکی از مستعمره های فرا دریایی بریتانیا شناخته می شود. این کشور که در حوزه دریای کارائیب قرار دارد، بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده در سال 2017 جمعیتی در حدود 60 هزار نفر دارد. از جرج تاون به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی جزایر کیمن دلار بوده و مردمش به زبان انگلیسی صحبت می کنند. جزایر کیمن با کشور های کوبا و جامائیکا همسایه است. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور بیشتر آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

راهنمای سفر به جزایر کیمن - کجارو

جاذبه های گردشگری جزایر کیمن

مرکز توریستی لاک پشت

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که بهتر است بازدید از آن را در لیست خود قرار دهید، مرکز توریستی لاک پشت است. شما می توانید با این منطقه توریستی در مرکز این کشور آشنا شوید. این مجموعه در سال 1988 توسط یک گروه سرمایه گذار انگلیسی برای پرورش لاک پشت بازگشایی شد اما کم کم کارایی سابق خود را از دست داد و امروزه از آن به عنوان یک مرکز گردشگری یاد می شود. در این مجموعه می توانید با لاک پشت های سبز دریایی غول آسا آشنا شوید.

ساحل 7 مایلی

درست مانند سایر کشور کارائیبی، جزایر کیمن نیز دارای سواحل و جزایر تفریحی فراوانی است که یکی از مهم ترین آنها مربوط به ساحل 7 مایلی می شود. شما می توانید با این ساحل زیبا در شمال این کشور و در امتداد اقیانوس اطلس آشنا شوید. یکی از ویژگی های بارز این ساحل آب های آرام و بدون موج آن می باشد. همین موضوع باعث می شده که خانواده ها بدون هیچ هراسی به فرزندان خود اجازه بدهند که در آب های این ساحل به بازی بپردازند. در سال های اخیر چند مجموعه هتل مدرن نیز در نزدیکی ساحل 7 مایلی ساخته شده است.

سترینگ ری سیتی

یکی دیگر از مهم ترین مکان های دیدنی در این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند، سترینگ ری سیتی می باشد. شما می توانید با این سد های ساحلی کم عمق در قسمت شمالی این کشور آشنا شوید. در حال حاضر سترینگ ری سیتی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در این کشور محسوب می شود. همچنین جالب است بدانید که در این ناحیه می توانید از تور های کروز نیز استفاده کنید. در آب های کم عمق سترینگ ری سیتی می توانید با بسیاری از حیوانات آبی بی خطر بازی کنید.

قلعه پدرو سنت جیمز

از دیگر جاذبه های گردشگری مهم این کشور می توانیم به قلعه پدرو سنت جیمز اشاره کنیم. در واقع جالب است بدانید که از قلعه پدرو سنت جیمز به عنوان قدیمی ترین ساختمان موجود در جزایر کیمن یاد می شود. بررسی ها نشان می دهد که این قلعه در سال 1780 توسط دریانوردان بریتانیایی ساخته شده است. شما می توانید با این جاذبه گردشگری در جنوب این کشور آشنا شوید. جالب است بدانید که در این منطقه سواحل زیبایی نیز وجود دارد که بازدید از آنها می تواند یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

همچنین بخوانید :

روشهای مهم و کاربردی برای افزایش اعتماد به نفس در دختران

علت گردن درد و درمان آن

خواص میوه و سبزی های رنگی و دلایل مصرف آنها

10 راهکار ساده و عملی برای رهایی از روزمرگی زندگی

منبع : barfanak