سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنگ تفریح

خواص میوه و سبزی های رنگی و دلایل مصرف آنها

    نظر

آیا خواص میوه های رنگی را می دانید؟

مردم باید بدانند که خوردن پنج وعده میوه و سبزی در روز بسیار مهم و حیاتی است. با خوردن میوه وسبزی های رنگی، می‌توان از بهترین خواص درمانی میوه ها بهره برد؛ زیرا آن‌ها بسته‌های کاملی از مواد مغذی هستند. این مواد مغذی به شما در جنبه‌های مختلف سلامتی کمک می‌کند از چشم‌هایتان بگیرید تا استخوان‌هایتان.

حتماً اسم رژیم مدیترانه ای را شنیده‌اید. به دلیل اینکه مصرف میوه و سبزی‌های متنوع جزء ارکان اصلی این رژیم است باعث شده سلامتی افراد تحت رژیم، سلامتی‌شان روزبه‌روز افزایش یابد. هیچ‌گاه نمی‌توانید مصرف غذاهای فرآوری‌شده را با خوردن توت‌فرنگی یا کلم بروکلی تازه مقایسه کنید.

زیرا میوه‌ها و سبزی‌های رنگی سرشاز از ویتامین‌ها، فیبر و آنزیم‌های خوب هستند.

خاصیت های میوه ها با توجه به رنگ انها

ادامه مطلب...

خاصیت خرمالو و مضرات خرمالو چیست؟/رابطه خرمالو و دیابت!

    نظر

میوه ها نقش به سزا و تاثیر گذاری بر سلامت جسم و روح انسان ها دارند که هر کدام از آنها به دلیل خواص فراوان که دارند پراهمیت هستند. خرمالو میوه‌ای است مختص فصل پاییز که شاید در بین همه مردم طرفدار پر و پا قرص نداشته باشد اما دارای خواص شگفت انگیز زیادی است.

خرمالو جزو میوه های خوشمزه و عجیب و غریب است که در عین خوشمزه بودن دارای خواص درمانی هم هست. با ما همراه باشید تا در مورد این میوه پاییزی بیشتر آشنا شوید.

*آشنایی اجمالی با میوه‌ خرمالو

یکی از میوه‌‌های خوشمزه پاییزی خرمالو است. نام فارسی این میوه به خاطر طعم آن که تلفیقی از مزه خرما و آلو است، خرمالو گذاشته شده و جالب آن که نام انگلیسی این میوه از همین نام فارسی گرفته شده است.

خرمالو درختی از گیاهان گلدار دولپه‌ای است که تقریباً دارای 500–450 گونه برگریز و درختان همیشه سبز است. اکثر این‌گونه‌ها متعلق به مناطق گرمسیر هستند و فقط تعداد کمی از آنها در آب و هوای معتدل قابلیت رشد دارند.

ادامه مطلب...

آموزش “حذف اکانت تلگرام” (DELETE ACCOUNT TELEGRAM

    نظر

آموزش حذف اکانت تلگرام


تلگرام از جمله پیام رسان های می باشد که شاید علاوه بر اینکه باید گفت طرفداران زیادی دارد بسیاری از افراد وابسته اند ! حداقل می توان میزان صداقت این حرف را از کشور خودمان بررسی کنیم که قطعا این را متوجه خواهیم شد که استدلال مناسبی داشته ایم.

 

اما به هر حال گرچه تلگرام بسیاری را به خود جذب کرده است اما بنابر بسیاری از دلایل برخی می خواهند که اکانت تلگرام خود را حذف کنند که این امر باعث این می شود تمام اطلاعات و چت های شما از دم پاک شده و هیچ سابقه ای از اکانت تان باقی نماند

حذف اکانت تلگرام

ادامه مطلب...

روشهای مهم و کاربردی برای افزایش اعتماد به نفس در دختران

    نظر

اعتماد به نفس، تأثیر زیادی در لذت‌بردن از زندگی دارد. کسانی که اعتماد به نفس دارند از زندگی خود راضی‌اند. به‌طور ناخودآگاه دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، باید عاداتی جدید به رفتارهای خود اضافه کنید. برای افزایش اعتماد به نفس باید عادت‌هایی جدید کسب کنیم. یکی از این عادات مفید تغییر در استفاده از زبان بدن است. همیشه بایستید و با دیگران ارتباط چشمی برقرار کنید. سعی کنید همیشه راحت باشید. در این مقاله مخاطب ما زنان هستند. به هر دلیلی اگر احساس می‌کنید در تصمیم‌گیری‌ها و یا رفتارهای‌تان اعتماد به نفس کافی ندارید، سبک زندگی‌تان را تغییر دهید؛ شروع به تغییر در سبک زندگی‌تان کنید. شما می‌توانید با افزایش قدرت خطرپذیری‌تان، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. با ما باشید تا با راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان آشنا شوید.

افزایش اعتماد به نفس در زنان با چند راه کار ساده و کاربردی | گام برتر

جملات و سخنان کوتاه فلسفی آموزنده و زیبای لئو تولستوی

    نظر

جملات کوتاه و ناب لئو تولستوی را در زیر برای شما جمع آوری کرده ایم. ما تلاش کرده ایم تا بهترین جملات مشاهیر جهان را در مطالب مختلف سایت طومار برای شما جمع آوری نماییم و به صورت پیوسته این جملات را به روزرسانی نماییم. به این امید که عزیزان علاقه مند به زندگی و دیدگاه های مشاهیر جهان بتوانند با استفاده از این جملات ناب و دوست داشتنی کمی بیشتر با این مشاهیر آشنا شوند.

 

کوتاه درباره لئو تولستوی

لئو(ن) نیکلایویچ تولستوی(تالستوی) ((به روسی: ??? ??????????? ????????)؛ 9 سپتامبر 1828م. در یاسنایا پالیانا – 20 نوامبر 1910م. در یاسنایا پالیانا)، فعال سیاسی-اجتماعی و نویسنده روسی بود. تولستوی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به شمار می‌آید. رمانهای جنگ و صلح و آنا کارنینا تولستوی از بهترین‌های ادبیات داستانی جهان هستند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه طلای یادبود به احترام وی ضرب شده است. تولستوی در زمان زنده بودنش شهرت و محبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی می‌کرد. تولستوی در روز 20 نوامبر 1910 درگذشت و در زادگاه خویش به خاک سپرده شد.

  ادامه مطلب...